marți, 11 septembrie 2012


Nu am stiut ca....

  Nu am stiut ca fiecare zi e un tango , iar daca ai facut un pas gresit, esti calcat in picioare.

Nu am stiut ca viata e arta de a desena fara radiera, decat dupa ce mi-am vazut aproape toate paginile mazgalite.

Nu am stiut ca oamenii , sub masca inocentei poarta adesea in suflet, niste demoni.

 Nu am stiut ca trebuie sa lupt pentru fiecare lucru de care ma bucur acum.

Nu am stiut ca timpul se joaca de-a ''cine fuge mai repede'' si intotdeauna castiga.

 Nu am stiut ca intr-o zi , ma voi privi in oglinda si-mi voi da seama cat m-am schimbat.

Nu am stiut ca e mai bine ca o iubire sa arda ca un foc de paie, decat sa mocneasca pana se stinge.

 Nu am stiut ca pretul meu nu se estimeaza in bani, dar chiar daca as fi stiut asta, tot euro era moneda de schimb.

Nu am stiut ca pe oameni trebuie sa-i observi atunci cand castiga... deoarece cand  castigam mandria ne tradeaza, iar cand pierdem, mandria ne sustine.

Nu am stiut sa fiu ceea ce vor altii...si cred ca asta nu se va schimba niciodata.

Incearca si tu : Nu am stiut ca........ 

''sa nu te-ncrezi in mine''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu