marți, 28 februarie 2012


    Dor de primvara

     
                       
Azi m-a apucat un dor de primavara, este anotimpul meu preferat, stiu ca multi il  asteapta, dar,  pentru mine  chiar daca inseamna o primavara in plus, si parca dupa 22 de ani te uiti cam cu jind la timpul care trece,  inseamna totusi multa schimbarea in bine,....inseamna  regenerarea naturii si parca nu-mi mai repugna  trecerea timpului....
         Daca ar fi dupa mine, as lasa sa fie primavara, primavara si dorul de primavara....m-ar indemna sa mai spun iar si iar primavara...oamenii parca sunt mai fericiti primavara , seninul cerului parca le confera o stare de mare bine, soarele care  incalzeste aerul primavaratec, ii face pe oameni mai zambitori,  ii vezi pe strada zambind uneori fara motiv,  simt pur si simplu  nevoia de exteriorizare,  lumea iese in parcuri, mirosul  verdelui  crud din  natura, le da o stare   de bine , oamenii sunt mai expansivi, copii mai galagiosi, neastamparati, pentru ca , asa mi se pare mie ca trebuie sa se comporte cei sanatosi...si parca  neastamparul lor te indeamna si pe tine la  o viata noua...
        O  viata noua, si cand spun asta ma refer si la iubire, ea e perceputa mai acut primavara, uneori devi imponderabil, simti ca plutesti, traiesti intr-o alta dimensiune, te simti intr-un mare fel.... si daca  am in minte  primavara, ma gandesc si la cineva  anume.
    
Nu stiu  ce primavara va fi... a asteptarilor, a indoielilor, a implinirilor...a trairilor navalnice, a pacii sufletesti, poate necesara sufletului meu zbuciumat, a linistii?  ...a regasirii bucuriei vietii, a rostului, a drumului bun...as vrea sa fie  o primavara a impacarii, a calmului  dupa nesfarsitele furtuni....
       As vrea sa fie primavara sufletului meu...sau mai bine spus sufletul sa va fie o vesnica primavara , cu nori  plini de iubire, cu ploi calde  care sa spele tristetea din sufletul nostru !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu